söndag 1 mars 2009

Here we go again :)


OK!
Nu tar jag klivet o beger mig ut i den "offentliga bloggvärlden" efter att ha bloggat för "Members Only" i ett annat forum under ett par år!
Har tagit blogg-time out i et par månader eftersom mitt bloggtema funkat sisådär helbedritet. Mitt liv har handlat om kilon och centimeter i mååååånga år, pendlande mellan säl o sylfid.
Jag är rädd även denna blogg får en hel del kilogram som tema eftersom jag kommit underfund med att pepp o hejjarop från bl.a cybervänner blev nyckeln till lyckan att skaka av mig 37kilon.
( Varav 7 just för tillfället halkat tebax)
Så nu laddar jag (i skrivande stund med en hälsodrink bestående av campari&juice!) för att möta våren med lite småbloggande, många snabba steg med min stegräknare, några gympapass och ytterst sparsamt med styggelsen kallad chåkklad.
Jag kräver att få tebax midjan, kamma hem stunsen i ändlyktan och tända glimten i ögonen.
Lat & fet må vara bekvämt, men ytterst osexigt för en tjej som nått halvägs till nittio....
Huhjedah!
Så häng me vettja :))

3 kommentarer:

  1. Jag hänger för fullt och det är inte det enda som gör det! Klart vi ska ha tillbaks det där som kallas midja även om jag inte har en aning om vad du pratar om.
    (Det kan ju vara nåt gott att äta - vem vet?)

    Jag är så glad att vi här ute i cyberspace får chansen att följa dig!!!
    Å det oavsett om det kommer att handla om kilon eller annat här i livet!

    Å du:
    Grönt är skönt! Å äpplen är gott!


    Kramkalas och välkommen vår egen lilla Krusidulla!

    SvaraRadera
  2. Kikar in här med och är så glad att se dig igen tjejen....
    Nu kör vi, nu ska midjorna formas till sommaren...
    =)
    Vi hörs/ Rantis

    SvaraRadera
  3. Både Rantis och Tindra och Lillis. Vilken härlig uppleverlse... och så då jag....:-D. BLir så glad när jag ser era namn och era ord. Ska kolla in dig hela tiden. Ge mig lite snygga midjemått...:-), så ska du få reslutat av mig... Mätte mig idag. 82 cm. Ska ner och se snyggsjuan i cm. Jag har några kg kvar till jag är nere i den vikt du har nu. Jag gissar att du gärna lämnar 75:an till mig. Lät som ett langarsamtal...:-). Ge mig 75:an, bruden... jag börjar få abstinens. Kram och kraft!/Catarina

    SvaraRadera