söndag 1 mars 2009

Söndagssysslor


Eftersom jag blev sittande o klia mig i hövvet över tillgängliga finessen i denna nykläckta blogg till 04:00 imorse har det ju inte varit någon hurtbulle-Lillis jag haft att göra med idag
Men jag gav mig f*n på att styra undan soffan tills jag städat bostaden till civiliserad skick.
Dammat, plockat, jagat ludna fluffkaniner med dammsugaren, tvättstuga, skurhink och symaskin.
Nu passar alla impulsköpta jeans till mina 73cm pumaspiror. Bara midjemåttet kvar att anpassa, men det rår dock ingen symaskin på.(om jag inte gör en hemmasydd köksversion av en tummytuck?!)
3 timmars städpass - körde lite Lopez-knip under tiden så vem vet om det inte brändes en kalori eller två?Sockergiftet har rasat i kroppen - dax att jävlas med sjukt choccosug igen.Kvitto på att jag ska styra undan alkohol.!Men jezzzes vilken fröjd med nattens campari&juice.!Lite lagom naughtyeffect av den drycken '*fniss*Söndagsmiddag i hälsans tecken med sallad på kikärtor, tomat, groddar, avokado o feta.Vatten därtill.Nu ska jag mysa med Mia&Klara på SVT.Favvoprogram :))

2 kommentarer:

  1. Så du har "slafsa hele natta"????

    SvaraRadera
  2. Lycka till med nya bloggen Lillis! Har saknat dig på det gamla stället den sista tiden!

    SvaraRadera