onsdag 4 mars 2009


Nu har jag då äntligen fått ställt in bloggklockan till rätt tid...
Har stört mig så otroligt på att det ser ut som om jag bloggar mitt i värsta arbetstiden när jag i verkligheten sitter här o knapprar på sena kvällen så ögona blöder!
Men nu är det fixat - tur att man är ett tekniskt geni. *Hrm*

Idag har jag varit o fixat håret.
Klipp&sling: 1150,- cashpling
En ,från leverns pratande kollega, kommenterade torrt när jag kom inflåsande något försenad efter lunchklippningen: "Lillis - du har knullrufs!"
??!!
Och se på f*n - om det inte mitt i bakhövve struttar några villsna hårstrån helt kaotiskt på eget bevåg!
Liksom lite avhugget sådär...
Fick vattenkamma den nystylade, plattångade o hårvårdsbelamrade kalufsen
Nog för att det nästan skulle ingå ett sådant rufs i den dryga prislappen på tusingen, men imorrn ska jag då gå tebax o fråga hur det är tänkt!?

Det är stor festivitas i stan idag.
Melodifestivalcirkusen är här!
Jag vet inte allt vad dem heter alla sångfåglarna, men de skulle åka fint i en gammal spårvagn uppför Drottninggatan under eftermiddagen.
Jag hade fått med mig att dansbandet Scotts skulle finnas på plats för ett uppträdande i stans köpcentra strax efter 17...
Men det är aerobicgympa för Lillisen på onsdagar så det fanns ingen tid att få med sig av skönsång o ögongodis.
Precis när vi lämnar kontoret kommer dock stans musikkår marscherandes med full baluns framför den gamla spårvagnen "Ettan" med hela melodivestivalsekipaget ombord!
Blev stående på trappan vid trottoaren precis intill, och när jag fick syn på den blonda godingen i SCOTTS gjorde jag en trippelfrivolt o tjoade till....
Och tror ni inte han tittade till , drog av ett blixtrande leende och vinkade!
Till MIG!
Åjezzzzesamaliakallekobra.....
Jag kan tala om att ingen vattenkammning i världen hjälpte - k*ruffset ställde sig omedelbums på högkant!!
Pirrrrrrrrrrrrrr :))
Det är inte klokt vilken effekt ett slikt leende ögonkast kan ha på en halvgammal kärring...
Jag körde järnet på gympan i kväll för nu jävlar vill Lillis bli en snygg o sommarfräsch pingla!
Det var dagens vitamininjektion vill jag lova *fniss*

7 kommentarer:

  1. Vad trevligt att hitta dig i cyberrymden och härligt att se att humöret har kommit tillbaka efter din långa tystnad på den andra kanalen.
    ♥♥♥ Kram Kronan

    SvaraRadera
  2. Jaha! Det är sååååå man ska få till ett knullrufs! Ska genast beställa tid hos frissan!!!

    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  3. :) härligt att det spritter i kroppen, både våren och kraften verkar tillbaka - jag ler med hela huvudet.
    i din beskrivning står det att du är singel sambo - har det hänt något?????

    SvaraRadera
  4. Är det Du som är på bilderna till höger med stavarna????

    Jag VILL också gå ner så MYCKET!!!!!

    TACK för go´a, go´a ord inne hos mig!♥

    Kram på Dig!

    SvaraRadera
  5. hej igen, Lillis, jag behöver din mailadress skickar du den till mig är du gullig?
    helheten2009@hotmail.com
    så skickar jag matdagboken till dig :)
    puzz

    SvaraRadera
  6. Hoppla-bilderna tillbaka!!!! Tack för det, min egen inspiratör!

    SvaraRadera
  7. Man kan bli inspirerad av mångahanda saker, "texempel" blonda godingar. ;0)

    SvaraRadera