tisdag 31 mars 2009


Vaknade UTAN skallebank!
Jeeezes va skönt....
Nacken höll i flera timmar faktist.

Enda fram tills tandhygienisten krafsat klart med sina otäcka verktyg .
Efter en timme där och 700pix (!) fattigare tröttnade både hövve&nacke...
Men bara 1 värktablett idag.
Det blir altså en liten justering hos naprapaten igen på torsdag!
Det fixar sig - inget, absolut inget att gnälla över!!

Och vad sa digitalvågen då?
73,8kg.
Det är en rund o go siffra.....
Ett perfekt utgångsläge för den som vill möta sommarn med en snyggsexxa på vågen.
Jo - så är det.
Varför inte ta det från den positiva vinkeln ... ?
Det kunde ju ha varit värre?
Jävligt mycket värre......
*spottar i näven*

Folkdräkten kommer sitta fint till den 17:e maj iår också!
Tack för peppningen , Maria!
September, Anni .....ni står väl redo med höttfingret?
*
En varm tanke till Krigarprinsessan Sabina som så ofattbart fick lämna jordelivet idag.
En kämpe in i det sista.
Lycka till i ängla-livet!
*

3 kommentarer:

  1. Klart du kommer möta sommaren med en snyggsexa! Själv jag satsar på en snyggsjua.;)

    SvaraRadera
  2. Jag har läst om Sabinas sista tid, hade inte tittat in på ett tag, och jag har gråtit floder.

    USCH!

    Så visst kommer jag att hötta med fingret åt dig - lite så där lagom. Vi vet ju vad som är bäst för våra kroppar, vi vill inte missbruka dem. Samtidigt finns det det som är värre än några kilon hit eller dit.

    USCH!

    Nu måste jag gå och göra något helt annat ett tag... INTE äta choklad, dock...

    SvaraRadera
  3. Jaaadå Lillis du vet att mitt höttande finger finns där. Och du vet exakt NÄR! Precis som jag känner när du står och motar bort mig från diverse frestelser.

    Själv har jag fått mig en rejäl tankeställare på grund av det som hänt vår Tindra, Vimmelmamma och självklart Sabina (som jag inte hade läst tidigare). Vilka tjejer!

    På något vis känns det som jag har ansvar inför dom att ta hand om mig och min kropp, min friska kropp. Vara glad för den och uppskatta det jag har, när jag har det. Därför har jag den här veckan haft lätt att sköta mig, har ätit bra och tränat som planerat.

    Jag vet att du Lillis den 17 maj kommer dansa och fira, tjusig och vacker i din fina dräkt. Det är ju mååånga låååånga BRA dagar kvar.

    Så nu kör vi tillsammans ner mot sexan dit du (för tillfället) har ett försprång på dryga kilot. Men jag varnar dig, jag är taggad som tusan, du får gasa på om du inte vill bli omkörd.

    KRAAM

    SvaraRadera