lördag 14 mars 2009


Hua Hin, Thailand.

Haer aer jag....

Och varfoer skulle nu det vara saa hemligt, kan ni undra...?

Jo , jag reste hit for att overraska sambon!!
Han bor haer pa vintern.

Vi har ett hus i Hua Hin och haer pysslar han om sina orkideer och maar allment bra!

Eftersom han beklagat sig lite oever ensamhet och en smula hemlaengtan bestaemde jag att han nog behoevde en Lillis-dos.
Foer att komma paa baettre tankar.....!!
Overaskningar aer roligast naer dem kommer ovaentad (!) saa jag har inte beraettat foer naagon att jag skulle aaka hit!

Och tappade hakan gjorde han verkligen den goda sambon!
Jag plingade paa porten och fraagade om jag fick komma in.
Han bara graet.......

10 smaa dagar har jag haer som jag taenker njuta av.
Hejdloest.

Tidiga morronpromenader i soluppgaang...
Ska leta raett paa "min munk" och ta ett snack med honom.
Be honom om en liten tjaenst...
.
Frossa i faerska frukter,
massage,
sand mellan taarna
och frid i sjaelen.
.
Saa om det blir lite tyst haer paa bloggen saa vet ni.

Lillis laddar upp...!
Varma (!!) Kramar




8 kommentarer:

  1. Sååå MYSIGT!!!
    Hi, hi...jag har en fd kollega som är där med sin fru nu och bor i en annan kollegas hus just i Hua Hin! :o)

    Och Du Lillis skriv ett specielt namn i sanden fler än en gång och se till att hitta munken, som Du kan jag lite från just samma speciella person...;o)

    Kram på Dig och njuuuut nu tillsammans med maken!

    SvaraRadera
  2. Underbart!

    Önskar att jag kunde beskriva hur mycket ditt bloggande betyder för mig just nu. Hur du med dina ord och gärningar balanserar mitt liv.

    Ha 10 fantastiska dagar med guben!

    Och du... BADA nu, i alla fall EN gång för mig... snälla... ;0)

    KRAAM

    SvaraRadera
  3. Hej.. hittade in hit via Tindra.
    Och jag lägger mej som en ros bland följarna för det vill jag... följa din blogg alltså !
    Ha det gott...//Marie S

    SvaraRadera
  4. Sååå underbart härligt, kul med överraskningar!!Klart han blev lycklig!!
    Skulle bra gärna vilja komma over there o känna det lugn som alla säger det är!!
    Ha det superduperskönt!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Njut av sambo, massage och färsk frukt nu tjejen!!
    Längtar tills i juni när jag å Brandis åker till Grekland 1 vecka...

    Kramiz!

    SvaraRadera
  6. ....du är ju för häftig....:-). Man ska liksom bara hoppa när magkänslan säger så. Varför vela.... Låt solen och kärleken omsluta dig!

    SvaraRadera
  7. Gud vad härligt!! :) mer sånt :) jag känner samma behov av spänning, spontanitet och upptåg - ha en underbar stund med sambon - vi hörs :)

    SvaraRadera