måndag 30 mars 2009


Jag e riktigt nöjd med hur jag fångade denna första dag på resten av mitt liv!
Bestämde mig för att ta tag i min huvudvärk.
Idiotiskt att gå omkring o knapra värktabletter.

Vägde mellan läkarbesök och naprapat, men eftersom jag misstänkte att det bara skulle bli
mera pilletrille hos farbror doktorn så ringde jag naprapaten och fick en återbudstid under eftermiddagen.
Huvud&nackvärk nådde himmlahöjder under dagen , men jag ville inte komma dit bortdomnad så det var bara att härda ut.
Ett mycket klokt val av mej!!

Naprapatsnyggon (!) var helproffs o det lät som en hel kastanjettorkester när han lirkade, knycklade, vände o drog i nacke o rygg...
Caramba -va skönt efteråt!!!!
Kändes som om sockerdricka porlade i skallen!!
Det var en rejäl låsning som piller aldrig kan råda bot på, sa han.

Ny tid på torsdag för efterkontroll o evt småjusteringar!
Om jag kände mig helt bra kunde jag bara avboka tiden...
Tror inte det.
Lika bra att att få sig en liten extra omgång av en stadig muskelknutte....eller??
Då skall jag inte se lika eländig ut när jag knackar på utan piffa till mig med en vårfräsch look...woahahahaha.

Sedan tackar jag med glädje o entusiasm JA till Marias inbjudan och ser redan hur snygga o viga(!) vi alla kommer vara om 6 veckor.
Imorrn ska ni få veta vad min våg säger.
Att synliggöra och få lite tävlingsmoment har gjort susen förr.
Nu kör vi så det ryker!!

Väljer att vara Peppad istället för Deppad!

Kramar!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar