onsdag 11 mars 2009




Men ojdå!
Idag står att läsa i självaste Aftonbladet att Lillis väger 67 kilo!!
Nu blev jag riktigt stolt!
Jag som trodde vågen visade sjuttioplusspluss nyss....

Vad snooooooooopen jag blev när jag fick se min egen nuna sådär på förstasidan av webtidningen!
Det är kanske ont om dagsfärska bantarbrudar så de fick leta i arkivet ?
Ni som vill kolla, varsågoda: Aftonbladets Kropp&Hälsa.

Det måste erkännas....
Artikkeln och bilden är inte helt uppdaterad.
Men jag tänker banne mig INTE klaga!!!
Frågan är om jag ska bli peppad eller ledsen?
Varför blev det såhär... ?
+ 8 kilo istället för minus några ynka till - för att nå målet på -40kg...
SÅ nära jag var då!!!
Nu så låååångt bort, känns det som.

Ser så fräsch o glad ut på bilden ...
o rumpan så liiiiten så jag knappt tror mina ögon!!!
E det synvilla monne...??
(känner mig mera som hon på FÖRE- bilden just nu.)

Nej för böveljäveln, jag ska fixa detta nu!
Spotta i nävarna o jaga fläskvolanger så svett o tårar stänker.
Ingen nåd!

Idag stuffade jag linedance på lunchen och körde ett fartfylld o glättigt aerobicpass.
Skratt&svett blev det faktiskt!
Och detta trots vrålmens vilket jag e lite stolt över...
(att jag inte kom med undanflykter menar jag)
Det finns lite jävlaranamma i kärringen ser ni :)
......
där skrev jag nästan något som skulle avslöja morgondagens happening...
Det kan bli tyst något dygn ifrån mig, sedan återkommer jag o berättar!

Ni får tya er :)
(eftersom jag inte vet vem som e inne o smyläser i bloggen.)

PS TINDRA: ... lovar att skriva ditt namn..... ;)

3 kommentarer:

  1. Om du nu ska göra det jag tror du ska...
    Snälla. Skriv mitt namn och be en bön till självaste Buddha från mig. Säg att jag behöver honom N U !!!

    SvaraRadera
  2. Läste om dej i aftonbladet och kom på att jag sett namnet nån annansatan än VK på sistone!!
    Är litta seg i kolan ibland!!
    Hemlighetstripp låter kul, positivt o spännande så ha det superbra !!

    SvaraRadera
  3. Det vet du väl att det tidningarna skriver är sant. Du väger 67 kg. Punkt slut. Bara njut och var glad. *ler*

    Och så sitter jag här och tyar mig... och fattar inte ett dyft. Skriva namn? Vad du än gör hoppas jag du har det härligt.

    Och jaaa be en bön för vår Tindra, jag hjälper dig med det. *kram*

    SvaraRadera