torsdag 5 mars 2009


Lunchtimmen idag investerades i att raffsa loss vinterragget från benen.
Jobbigt att fläta det varje morron.
Fransarna blev förföriskt svartfärgade, brynen formade i en flirtig båge.
Kostade även på mig att få fejset mejkad.
3 kollegor frågade spontant under eftermiddagen varför jag såg så piggelin ut!!
Otroligt vilket underverk lite omvårdnad 0 spackel kan göra!
Bra investering.

Det är som sagt melodifestivalsyra i denna staden i dagarna 3.
Ikväll var jobbgänget bjudna på mingelkväll på ett av stadens hotell.
Inklusive buffe´ o dryck!
Det är schlagerteman på vartenda hak i och stämingen är helhypad överallt.
Bara att ta för sig liksom!
Men VEM tror ni har mage att ursäkta sig kl 19:24 med att parkeringstiden går ut......?
Hujedamig sicken GEDIGEN tantvarning!!!!
Jag rodnar nästan---

Men vaf*n....ni vet..
....den som vill bli smäckerläcker kan ju inte utsättas för buffe´frestelser ?!
Alkohol ska vi bara inte tänka på för då kickar sockermonstret i gång och jag kommer inte få en lugn stund på hela helgen......
.. tänk va trött jag blir imorrn om jag ska irra omkring på stan hela kvällen o utstå glada feststämda varelser....
Nääääh
Lika bra att kravla sig hemåt innan det blir för sent, (läs 20:00 )
*suck*
(detta russinbeteende måste jag måste jag verkligen försöka bromsa)

Så här sitter den vaxade, noppade, mejkade uppstassade piggelinpuman o kollar
2&half men på 3:an...
Men tack ändå älskade TINDRA för bilden du tillägnade mig i dagens första blogg.
Havregrynsgröten åkte rakt ner i luftrören!!
Men luuuuuuugn mina vänner.
Här e det mycket snack o liten verkstad....
AMEN

1 kommentar:

  1. Ska snart visa dig ännu bättre grejer i min blogg:-)

    Å så skönt att du slipper fläta benen! Tokmaja!

    SvaraRadera