onsdag 8 april 2009


Årets catwalk är avklarat.
Med beröm godkänd om man får ge en blygsam recension av sig själv….
Min kära kusin satt parat med digitalkameran i publiken så jag ska se om det inte kan bli ett litet foto av supermodellen under helgen.
Ni får hålla tillgodo med denna pinuppa sålänge.

Imorse önskade jag alla en god TISDAG
Kanske är det flera än Rantisen som upptäckt att det faktisk är onsdag…?
För folk flest.
Har full förståelse för att viss avundsjuka kan uppstå över att jag fått mig tilldelat 2 tisdagar i veckan.....
Är mycket nöjd över att tiden hakar upp sig o stannar till ibland.
Det kan behövas.
Ni får väl lämna in en ansökan och se om den blir beviljat.
Jävligt praktiskt med dubbeltisdag kan jag upplysa.
Imorrn e det torsdag.
Puss i påsk.

3 kommentarer:

  1. JA! Klart att vi vill se bilder på den riktiga pinuppan!

    SvaraRadera
  2. Hej snygging.
    Väntar med spänning på foto!
    Glad Påsk!

    SvaraRadera
  3. Det var väl det jag visste... att det gick bra! Ska bli kul att se foton.

    Men du, du kallar tösen på bilden häruppe för en pinuppa... kolla lite till höger om henne... en liten liten bit ner... ser du likheten mellan pinuppan och hopplatjejen med stavarna? Det gör jag!!!

    :0)

    KRAAM

    SvaraRadera