söndag 5 april 2009




Bäst-före -datum har passerat!!!!!!!

Lillis har varit på bugg-fest utan att bli uppbjuden en enda j"#"#% gång!!!
Total förnedring och självförtroendet hamnade under skosulorna.
Nu sitter jag här o undrar vad i hela friden som orsakade detta?
Långa,smala,tjocka,blinda,hjulbenta,fulla,svettiga, risiga,rangliga,tandlösa spektakel får dansa men Lillisen sitter där som ett fån......
Warum?
Jomen givetvis kunde jag ha tagit eget initiativ o bjudet upp en karlslok, men nu blev det liksom en sport att se om jag verkligen hamnat i panelhöna-kategorien....
Tydligen!
Spik nykter o smått hög på verktabletter (jävla nacke).

Kompisen (som dansade skorna av sig) påstår att ett vinglass skulle gjort susen.
Ächsj - orka.
Men på den tiden jag vägde över 100kilo fick jag aldrig sitta ifred när det spelades upp.
Då envisades gubbarna och jag tvingades stuffa omkring som en svettig sel o våndas över en plaskblöt överläpp!
Få andnöd av rädsla över att kavaljerens (tafs)hand skulle fastna mellan ryggvalkarna...

Livet är sanneligen ett mysterium!!
Jag tror banne mig jag ska ta mig en sängfösare.

8 kommentarer:

  1. Men fattar du inte? Du var en alldeles för läcker böna - ingen vågade bjuda upp (eller så var de alla alldeles knäppa!)!
    Kram
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Anne-Lie - Du var helt enkelt fööör läcker! De var rädda att få nobben!...eller så har de helt enkelt ingen smak de där karlslokarna!

    ...nå?...blev det nå´n sängfösare då?

    Kram på Dig!

    SvaraRadera
  3. Kan bara hålla med och hoppas att nacken kanske var vinnaren den här gången !
    Du är definitivt för go för att lägga energi på de gubbarana!!
    Ha de´!
    Kram

    SvaraRadera
  4. men vad har du för karlar där du bor!!!!??
    Halllåååå.... ser de inte vilken läcker böna de har framför sig!!!!??
    De vet inte vad de gick miste om.....


    ett nytt citat till dig vännen...
    "Veni, vidi, vici " - Jag kom, jag sågs, jag segrade.

    SvaraRadera
  5. Usch vad fruktansvärt tråkigt!
    En trevlig iaktagelse var dock att vikten alltså inte är det viktigaste om man vill bugga!!
    Lycka till nästa gång, du kanske ska prova med vin då som vänninan föreslog.

    SvaraRadera
  6. Men hallå, vad har ni för knäppa karlar där borta i din landsända???

    Ärlig talat så tror jag dom har rätt som säger att du är för ärtig och läcker för dom där stötarna... dom var nog rädda för att bli nobbade eftersom dom antog att du var ute efter en jämlike. Efter en tjuuusig karl... jo jo.

    Nästa gång bjuder DU upp första dansen, sen lär du inte få vara ifred när dom ser att du vill och kan dansa även med träbockar. ;0)

    SvaraRadera
  7. Karlar är korkade. Fler kommentarer är överflödiga. Du är snygg som attans!! Glöm aldrig det. // Kram smal68

    SvaraRadera
  8. Säger mer om karlarna än dig min sköna! :)

    SvaraRadera