torsdag 2 april 2009


Full propeller hela dan...


Vaknade med ilningar i nacken igen,så det var för väl att ha en naprapattid inbokat efter lunch!

Men innan jag kom så långt hann jag en snabbvisit på bilverkstan för att kolla varför
päässjån låter som et fokkerflygplan när vi svisschar fram.
"Vänster hjullager kass. Sek 3340."
Glad påsk.

Naprapaten sedan:
Muskelfästet i nacken kass.
Bröstmuskeln för kort. (= med strutttutt??)
Axlarna växer snart ihop med öronen.
Knäck, knak o brak.
Ny tid på tisdag.

Men sedan blev det glad galopp, allsång, munnspel, tramp&klapp med hela jobbgänget
på en helafton med supe´tillsammans med Galenskaparnas show "Brödrerna Cartwright"
Himmla bra show, stående ovationer och flera xtranummer.
Inkluderat Roy&Roger, Husvagnssemester och ....
"Det ska va gött att levva - annars kan det kvätta!!!"
1500 pers sjöng med - taket lyfte :)
F*n vilken trevlig kväll....

Nu är det gonatt!!

PS jag avstod från vin &avec för att INTE risikera att sedan hamna i sockergiftskoma under helgen.
Är jag inte DUKTIG så säg....!!!!!!!????? DS

4 kommentarer:

  1. Hade Anders i Galenskaparna som vikarie när jag gick på högstadiet - behöver jag säga att han var poppis;-))

    Nog är du duktig alltid!!

    SvaraRadera
  2. Dagens ros till duktiga dej!!!

    SvaraRadera
  3. å vad duktig tjejen....
    jag ska ut å äta i morgon, få se om jag kan välja bort efterrätten....
    beror lite på vad det är.... =)

    Ja, visst var de latinska orden vacker...
    blev glad och rörd över att du klippte ut röda hjärtan å textade orden till dina arbetskollegor...

    Ha en skön fredag och njut av livet, det gör jag!!
    Kramen!!

    SvaraRadera
  4. Jäsingen så bra gjort att avstå från det goda. Imponerande måste jag säga!!!

    Kunde du inte tagit med bilen till Roy&Roger? Dom hade säkert fixat den billigare... *fniss* Sorry, fånig humor så här på fredagkvällen... men trött som bara den efter veckan OCH hör här: efter kvällens styrketräning och timmen på löpbandet (där jag powerwalkade dock... inte löpte).

    Att jag "belönade" mig med en liten påse smågodis tänkte jag inte berätta, då ramlar ju glorian på sned. ;0)

    Ha en skön helg!

    Om solen skiner i morgon bitti kanske jag skulle rasta stavarna... kanske... ;0)

    SvaraRadera