onsdag 8 april 2009


Halleluja moment...

Vaknade utan värk i nacke o hövve!
Så skönt!!
Håller tummarna för att naprapaten är på rätt spår nu och att jag med
nya unstruktioner och övningar ska lyckas hålla ordning på skaftet.

Nu ska jag köra bilskrället till verkstan för en vårlig makeover som gräver djupt i plånboken
och sedn blir det en kylig, uppiggande morgonpromenad till jobbet.

Ikväll ska Lillis ut på Catwalken och försöka göra årets golfmode rättvisa.....
Jisseskallekobra - ni hör väl hur det låter!!??
Vet inte om jag ska skratta eller grina över detta idiotiska åtagande.

Publiken nickar förhoppningsvis lite överbärande och viskar till rotarygrannen att det ju är charmerande trevligt ,och rätt i tiden, att det finns lite mulliga rultor i visningen också!

Vi kanske firar succe´n med en martini ikväll Kusinen&jag :)

Ha en bra tisdag hörni - det ska jag passa på att ha!!

5 kommentarer:

  1. tisdag?
    Hum.... är det inte onsdag idag?
    =)

    Hoppas att Lillis Catwalk går bra...
    men det kommer det att göra....
    med din utstrålning så kommer du att charma alla!!!

    Skönt att att din värk e borta...
    idag är det jag, Rantis som mår lite konstigt....
    ingen värk precis, men så där lite konstig känsla i hela kroppen...
    Men man kan ju inte alltid ligga på topp....

    Påsk Kramen på dig tjejen....
    Å du....
    du är bara snyggast å bäst där på catwalken, glöm inte det!!!

    SvaraRadera
  2. Du, RULTIG? Du skojar! Om man ser på bilderna av dig i högerkanten så ser du åtminstone i mina ögon SMAL ut på den översta bilden, Du väger mindre än jag, Du är duktig du! Och modig! SKönt att du blivit fri från värken!!!
    Varm kram!
    /Lotta

    SvaraRadera
  3. Men hoppas du knockade alla golfare;-))

    SvaraRadera
  4. Visst gick det bra på modevisningen?
    Se där, tänkte väl det! Du är snyggare än de flesta, bara så du vet det.

    Håller tummarna för att värken är ett minne blott för dig.

    KRAAM

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig blogg du har :)
    Kommer jättegärna hit till dig och hälsar på flera gånger. Hoppas att det gick bra för dig där på Catwalken:)
    Ha en fin Påsk.
    Kram Lallis

    SvaraRadera