tisdag 7 april 2009


Kusinen från Norge är på besök!
Det kom lite brått så jag fick jaga dammråttor.
Eftersom det är påsk i antågande funderade jag på att färga tofsbollarna gula o göra en rejäl påskstuga härhemma....

Vafrdagsrutineran blir dock lite rubbade - minst dagt.
I går var det måndag och vi dinerade med pasta&vin.
Idag består kvällsmålet av danskt rågbröd med grönmögel o vitt vin.......

Vikten röt till imorse med 75.
Igen!!!!
Jag skäms inför kollegan som för dagboken. Hon försöker hitta ursäkter och förmildrande omstendigheter, men jag e bara tröttrötttrött på mig själv
Tycker jag varit så duktig men likförbannat vippar det uppåt igen.

Jag skippar Norgeresan i påsk.
Det blir bara en massa frestelser och kalasande och min kinkiga nacke inbjuder inte till någon långresa.
Ska njuta av ledighet och några dagar i ensamhet.
Hämta kraft o lust...

3:e naprapatbesöket idag och låsningen i nacken är envis enligt min muskelknutte.
Behandlingen var inte att leka med och tårarna skvalade.
Har även kontaktat företagshälsovården idag för at få en grundlig (hoppas jag) läkarundersökning.
Jag har en hög smärttröskel, men känner stort obehag av denna pulserande smärta som envisas.
Sådär -det var dagens klagosång.
Vin, vikt och vinglig nacke ....

Imorrn står modevisning på schemat.
Victoria Secret släng dig i väggen!!!

Ni ska få referat....




1 kommentar:

  1. ibland undrar jag om det går att ställa om vågen - den gör ju ända inte som den ska - eller som man vill - eller något bra alls...

    suck

    SvaraRadera